من مامان شدم

هفته هشتم

1392/8/13 11:52
نویسنده : ستاره
114 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

نمی دونم چی باید بگمو اخه من اصلا باورم نمی شه که باردار باشم. اخه اصلا امادگیشو ندارم. 2 ماه دیگه اسباب کشی دارم.تا اون موقع میشه 4 یا 5 ماهم.ابله  اشکال نداره در عوض می تونم یک عالمه تنبلی کنم.خجالت

 

طبق ازمایشی که در تاریخ 1392/7/28 دادم، hcg من 300 بود . فکر می کنم معنیش این باشه که نینی ما 4 هفته داره. الهی مامان قربونش برخ. 1392/8/21 قراره اولین سونوگرافی رو انجام بدم.میشه اخر هفته 8.شایدم دوقلو باشه

با ابن همه حالت تهوع 24 ساعته و دل درد های بی وقفه این دوماه و اضافه وزنم بعید نیست سه قلو باشهه . اخه مگه یه نی نی این همه مامانشو اذیت می کنه؟!سوال

خلاصه که فک کنم افسردگی هم گرفتم. اخه نینی خواهر شوهرم یه هفتس به دنیا اومده تمام این یه هفته ام تو بیمارستان بوده.خیلی حس بدیه . ادم می ترسه...ناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان
18 آبان 92 14:27
سلام عزیزم . مبارک باشه بسلامتی به منم سر بزن
مثل هیچکس
18 آبان 92 14:40
مبارک باشه خانمی این که خیلی خوبه باید خدارو شکر کنی .