من مامان شدم

17 هفته و 4 روز

1392/10/28 12:20
نویسنده : ستاره
5,448 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خوشحالم که حالم بهتر شده مامانی. مریضی عجیب قریبم هم خوب شده. دیگه می تونم با دستام کارامو انجام بدم. شما خوبی دخترم؟ جات راحته؟ لباسای مامانی اذیتت نمی کنه؟ خب خدا رو شکر.

بالا خره وارد ماه 5 شدم. باورم نمی شه. خدا کنه بقیشم زود بگذره. دخترم دعا کن زودی مستاجرمون بلند بشه که بابایی بتونه خونه رو برای ورود شما اماده کنه و اتاقتو خوشگل درست کنه. اگه زودتر بره مامانی هم کمتر اذیت میشه شما هم اصلا اذیت نمیشی. خدا دعای شما نی نی ها رو زودتر جواب می ده عزیزکم.

راستی چند روز پیش رفتم واست اولین لباسات رو خریدم. همیشه دوست داشتم این لحظه رو احساس کنم. واقعا لذت بخشه. البته بماند که چون اطرافم شلوغ بود نتونستم لذت کافی رو ببرم. اما بازم خوب بود.قلبمواظب خودت باش جوجه کوچولوی منماچ

من و بابایی همچنان منتظر لگد های جانانه شما هستیم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان یه نی نی کوچولو
30 دی 92 20:15
سلام خانومی ,ممنون که به وبلاگ ما سر زدید ,ایشالله که به زودی تکوناشو میفهمی ,حس بسیار خوبیه ,راستی وبلاگ خیلی جالبی دارید
ستاره
پاسخ
انشالا. مرسی که به من سر زدین
حبه قند
2 بهمن 92 10:58
سلام مامانی ستاره خوبی عزیزم من این مریضی رو نشنیده بودم.خدا رو شکر که بهتر شدی انشاله همیشه سلامت باشی و نی نی شاد وخندون تو بغلت بیاد . لباسش هم مبارک باشه. امیدوارم دوستای خوبی واسه هم باشیم.
ستاره
پاسخ
مرسی .مامانای جدید خیلی باید موتظب خودشون باشن
مامان سه قلوها
2 بهمن 92 18:48
سلام عزیییییییزم خوبی گلم ؟ ممنون همیشه میای ای جوووووونم ، مبااااااااارکه لباسای دخمل کوچولوی نازتون ، ما که بعد از مشخص شدن جنسیت هنوز وقت نکردیم لباسا رو بخریم راستی ، هِی می خوام عکس بگیرم ، نمیشه ، همیشه خونه شلوغ پلوغِ ایشالا می گیرم ، منم دوس دارم عکسا همیشه بمونه و فنچولای ما که بزرگ شدن ببینن اینا رو ... مواظب خودت و نی نی نازت باش گلم بوس
ستاره
پاسخ
مامی پوریا
2 بهمن 92 19:02
انشالله این 4 ماهه باقی مونده زود بگذره و بتونی نی نی گلتو در آغوش بگیری به وب گلپسر منم سر بزن
ستاره
پاسخ
مرسی مامان پوریا. بازم به من سر بزن
مامان علی (نازی)
2 بهمن 92 20:25
نانا
13 بهمن 92 15:05
سلام عزیزم خوبی؟ نی نی تکون می خوره؟ جنسیت نی نی من دختره مواظب خودت باش ناراحت شدم این چه مرضیه دیگه ایشالا بقیه بارداری خوب بگذره
خاله شيدا و روشا
14 بهمن 92 11:43
سلام ماماني خدا رو شكر كه حالتون بهتر شده خوشحال ميشم به وبلاگ ما هم سر بزنيد و اجازه بديد كه لينكتون كنيم