من مامان شدم

16 هفته و 0 روز

1392/10/16 10:56
نویسنده : ستاره
2,761 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خدارو شکر می تونم تایپ کنم. بعد از ادن همه تاول دردناکی که کف دستم در اومده بود فکر نمی کردم هیچ وقت بتونم تایپ کنم. 

یه مریضی هست به نام دست پا دهان. که مال بچه های کوچیک و نوزاداس . اما مثل اینکه خانومای باردار هم می گیرن. خیلی بده... اولش با بدن درد و گلو درد و تب شروع می شه. تو مرحله بعد کف دست و پا و درون دهن تاول های دردناک میزنه که به شدت هم خارش داره.بین 7 تا 10 روز طول می کشه تا خوب بشه.

خانومای باردار خیلی مواظب خودتون باشین که این ویروس رو نگیرین.

 

خلاصه بعد از این همه سختی کشیدن ، اتفاق هیجان انگیز این بود که وارد هفته 17 شدم و تا اخر این هفته می رم تو 5 ماه.

خیلی حس خوب و شیرینیه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سه قلوها
18 دی 92 19:36
ای وااااااای ، خیلی درد داشت ؟! دیگه واقعا از درد میترسم ! بس که این چند وقت درد کشیدم ... ولی خدااااااا رو شکر بهتری و مشکلی نیس ، ایشالا که تا آخر بارداری سالم و سلامت باشی منم دیگه 5 ماهه شدمــــــــــــــ امروز 4 ماه و 5 روز ... مواظب خودت و نی نی نازت باش فدات