من مامان شدم

14 هفته و 6 روز

1392/10/8 13:40
نویسنده : ستاره
5,719 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

حال و احوال؟! خوبین؟ ماهم خوبیم خدا رو شکر. امروز بعد از مدتهای مدید حال خوبی دارم.هورا به چند دلیل . 1 فهمیدم که دکتر مهربونم دستمزد سزارین نمی گیرهفرشته .2 دیشب کلی بهم خوش گذشت.نیشخند

 

نینی قشنگم. دیروز کلی مامانتو ترسوندیانگران. البته خانوم دکترم ترسوندی. اخه یه گوشه قایم شده بودی و ما صدای قلبتو نیم شنیدیم. اما بلاخره یه تکون خوردی و اومدی جلوتر و ما کلی کیف کردیم. ضربانت 160 بود. یعنی از زمان سونوی nt که 12 هفتگی بود ، 10 تا اومد پایین. خوب داری بزرگ می شی دیگه. خلاصه عزیزکم. همه چیرت خوب بود. خدا رو شکر . حتی خانوم دکتر گفت غربالگری مرحله دوم رو هم احتیاج ندارم. فقط برای هفته 18 باید سونو کنم.

قلب

چند روزیه که منو بابایی باهات خلوت می کنیم و کلی باهات حرف می زنیم. البته تو فقط واسه بابات تکون می خوری. البته دختر باید بابایی باشه دیگه!قلب

خب عزیزکم. من برم دنبال یه مدل قشنگ بگردم .اخه می خوام واست پتو و لباس ببافم. بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان شاهزاده کوچولو
8 دی 92 13:56
مامان شدنت مبارک خانمی انشاله به سلامتی و دلخوشی
پرهام ومامانش
8 دی 92 14:08
سلامت دنیا بیاد http://www.doonedoone.com باین سایت یسر بزن برا بافتنی خوبه !من که ازروش خیلی چیزا یادگرفتم
مامان سه قلوها
9 دی 92 12:59
سلام عزیزم ای جــــــــــان ، خدا حفظش کنه ایشالا سونوی 18 هفته هم به خوبی و خوشی بگذره و ایشالا مشکلی نباشه