من مامان شدم

هفته نهم

1392/8/20 13:09
نویسنده : ستاره
137 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

دیروز اولین سونوگرافی تمام عمرم رو انجام دادم. صبح که بیدار شده بودم تقریبا تا 90% مطمئن بودم که حامله نیستم. نمی دونم چرا این حس بی خود رو داشتم. برای خودم برنامه ریزی کردم وقتی برگشتم روزنامه می خرم دنبال کار می گردم. میرم کلاس شنا. موهامو زرشکی می کنم. خونه رو مرتب می کنه. یخچالو مرتب می کنم. می خواستن باور کنم که تمام این مدت توهم داشتم . 

تمام راه دل درد داشتم. به قدری زیاد که داشتم مطمئن می شدم که دارم از دستش می دم. نگران

وقتی خانم دکتر دستگاه رو گزاشت روی شکمم ترس تمام وجودم رو گرفته بود. احساس می کردم دارم می میرم. یه هو خانم دکتر جیغ زد که مبارکه عزیزم. بعدم باباشو صدا کرد. صدای قلبشو نشنیدم اما یه چیز کوچیک دیدم که داره میتپه...

و تمام دنیای من دگرگون شد.

 

تازه داره باورم میشه که من حامله ام

و دارم مادر می شم...قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان علی
20 آبان 92 13:17
مبارکه عزیزم برا من هم دعاکن
ستاره
20 آبان 92 13:21
مرسی مامان علی. ایشالا به هرچی که می خوای برسی
فرشته
29 آبان 92 22:34
فرشته كوچولوت مباركت باشه عزيزم